Memory
Social worker Sylvia leads a simple, structured life revolving around her daughter, her job, and her AA meetings. Her daily routine takes an unexpected turn when Saul, a figure from her past, follows her home. This surprise encounter will profoundly impact them as they open the door to the past.
Jessica Chastain and Peter Sarsgaard give heartrending performances in this intelligent drama of enduring traumas, clouded judgment, and best intentions. Directed with stark profundity by Michel Franco, the award-winning actors lift Memory from darkness to a place of rare warmth and understanding.