Men
What is the meaning of masculinity today? A collective of multidisciplinary artists set out to answer this question as they reflect on their own identity.
The ritual of getting dressed and undressed is an act of intimacy and performance. Caught in the moment, a surprising gathering, including dancer Roberto Bolle, Dunkirk actor Barry Keoghan, and musicians Neneh Cherry and Octavian, share how style and clothing shape who they are.