Métamorphoses
A cornucopia of Greek myth, this resplendent twist on the Hellenic pastoral makes an Arcadia of the edge-lands of contemporary France. At this cloudless crossroads of antiquity and monopoly capitalism, scenes of lovemaking and encounters with divinities flow together like a fresco brought to life.