Mikey and Nicky
Brilliantly written and directed by the great (and too unheralded) Elaine May, Mikey and Nicky is an eloquent two-hander and a lost treasure from the 70s golden age of Hollywood. Co-starring Cassavetes, and a never-better Peter Falk!