Million Dollar Baby
Frankie is a veteran Los Angeles boxing trainer who keeps almost everyone at arm’s length. When Maggie arrives in Frankie’s gym seeking his expertise, he is reluctant to train an inexperienced young woman. Eventually, he relents, and the two form a close bond that will irrevocably change them both.
Winner of four Academy Awards, this deeply heartfelt and tender masterpiece is one of Clint Eastwood’s finest films. Starring Hilary Swank, Morgan Freeman, and Eastwood himself, the three bring profound emotion and vulnerability to a story of loss and regret that goes in unexpected directions.