MimiRap
Inspired by Reha Erdem’s film Big Big World, this collaborative work with his longtime cinematographer Florent Herry presents a looped video installation featuring Ecem Uzun performing a rap song written by Erdem.
Ecem Uzun’s hypnotic performance anchors this charged loop of rhythm and image, where cinema meets spoken word. A compact burst of defiance and lyricism, it finds music in repetition and protest in performance.