Minotaur
This short feature from director Nicolás Pereda is a beautifully dreamy and enchanting work of indolent bohemian languor. Inspired by Last Year at Marienbad, the film sees three individuals in an apartment communicating through sleeping positions and books, creating a wonderful psalm of nostalgia.