Minsara Kanavu
“In this lighthearted love triangle, Thomas falls head over heels for Priya, the daughter of a wealthy businessman. But bashful Thomas can’t bring himself to confess his love to Priya, who sees him only as a friend.
Cinematographer Rajiv Menon made a stunning directorial debut with this unusual love quadrangle. Bolstered by the performances of Kajol, Arvind Swamy and Prabhu Deva, this drama delicately explores the dichotomy between spiritual and worldly paths. Featuring one of A.R. Rahman’s best musical scores!