Miss Lovely
Mumbai, 1986. Vicky and Sonu are brothers and partners in crime. They produce C-grade, sleazy sex-horror films in the lower depths of Bollywood. As Sonu returns from a sales trip peddling erotic reels in the countryside, he encounters Pinky, a mysterious actress who turns their lives upside down.
Building on his lifelong interest in obscure and failed films, freewheeling auteur Ashim Ahluwalia creates a fascinating account of Mumbai’s 1980s C-grade film industry. Selected at Cannes, this visually enthralling story lends a sympathetic gaze to Bollywood’s sleazy underbelly.