Mission: Killfast
A high-kicking CIA agent and martial arts master, Tiger Yang, goes up against vengeful gangsters, unhinged arms dealers, and terrorists with nuclear weapons, resulting in non-stop martial arts action, shoot-outs, and explosions.
In this evocatively titled trip to the dark side, notorious schlock entrepreneur Ted V. Mikels continues the 70s wave of sleaze, martial arts, background funk, and facial hair into the 90s. Mission: Killfast is armed to the hilt with kung fu chaos and skimpily-dressed women: what else do you expect?