Mister Lonely
Director Harmony Korine has been a cult hero of American cinema for two decades now and Mister Lonely, one of his more low-key triumphs, shows his gift for oddball beauty and unique understanding of celebrity and outcasts. A strange, sweet, undiluted vision. Bonus: Herzog and Carax are in it!