Mon oncle
Gérard Arpel lives with his parents in a hilariously ultramodern house, but prefers the company of his uncle Hulot, who takes him on trips to the old city. Meanwhile, Gérard’s parents attempt to adjust Mr Hulot to modern life—so they find him a job in Mr Arpel’s antiseptic plastic hose factory.