Moneyboys
Fei makes a living in the big city working as a hustler. His world collapses when he realizes that his family accepts his money but not his homosexuality. Broken-hearted, Fei struggles to create a new beginning in his life.
Marrying the poetry of Hou Hsiao-hsien with the clinical detachment of Michael Haneke, C.B. Yi’s bold debut is bathed in the neon-lit melancholy of big city life. A revelatory comeback for teen idol Kai Ko, this tender portrait of gay sex workers in China is sexy, dangerous, and lovingly empathetic.