Monica la mitraille
The oldest daughter of an impoverished Montreal family, Monique Sparvieri vows to find a way to get out of the ghetto in which she lives. Abandoned by Michael, the love of her life, Monique finds herself alone again when her second husband, Gaston, is sentenced to ten months in prison.