Mood Indigo
Colin is a wealthy bachelor whose hobbies include developing a cocktail-making piano, and devouring otherworldly dishes prepared by his trusty chef. At a party, Colin meets Chloé and, before they know it, the two plunge headfirst into a romance that is tested when an unusual illness plagues Chloé.
From the creative mind of French director Michel Gondry (Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Science of Sleep) comes a dreamlike symphony of sound, color, and rich emotional transcendence. An extravagant tale of romantic melancholy, with a special cameo from Monsieur Gondry himself!