Moonlight
In Miami, young Chiron struggles with school bullies and an abusive mother, finding a father figure in drug dealer Juan. As he also begins to explore his sexuality, Chiron grows into his teenage years and becomes a more resilient adult—but the experiences of his childhood may never truly leave him.