Moonrise Kingdom
In the summer of 1965, two 12-year-olds fall in love, make a secret pact, and run away together into the wilderness. As various authorities and a troop of Boy Scouts try to hunt them down, a violent storm brews off-shore, and the peaceful New England island community is turned upside down.
The wacky and hyper-stylized world of Wes Anderson has never been so rich and charming than in Moonrise Kingdom, in which his usual ensemble cast (Bill Murray, Tilda Swinton, Edward Norton, and the list goes on!) is reunited to track down two young lovers on the lam. With a soundtrack to die for!