More Than Two Hours
This Iranian short film, selected in Cannes and Sundance, follows its two characters on a disquieting journey taking place over the course of one night. A criticism of the country’s laws and the social taboo that stifles its youth, More Than Two Hours is a gripping and daring social realist drama.