Morî
The only memory left to Mori from his father is the audio recording of the story he told him. Mori listens to this tale from time to time. One day, a new teacher comes to school. When Mori sees the teacher, he thinks he is his father.
In this meditative, delicate short, the quiet force of longing shapes the way that a young girl builds an inner world. A fragile echo of love resonates in the muted drift of winter, as the hope she carries within her becomes both her refuge and her calling.