Moving On
During a summer vacation, Okju and Dongju move into their grandpa’s house. While Dongju adapts to his new home, Okju feels awkward about this new environment. Once their soon-to-be-divorced aunt also moves in, and as Okju spends time with her family, the house and her grandpa start to grow on her.