Ms .45
Mute garment-district worker Thana hits the streets to exact her revenge on the men of New York City after enduring two brutal sexual assaults. She dresses suggestively and roams the streets, clubs, and dark alleyways of no-wave downtown seeking to satisfy her bloodlust.