MS Slavic 7
Audrey Benac travels to Harvard University to pore over letters that her great-grandmother Zofia Bohdanowiczowa had written to a fellow poet. Coming up against her aunt’s disapproval as well as other complications, Audrey struggles to dig into an intimate past while facing her own troubled present.