Mundane History
Uncle Boonmee may have given the fertile Thai cinema scene its biggest moment in the international spotlight, but it’s only the tip of the iceberg! Witness Mundane History, winner of the Tiger Award at Rotterdam, as it explodes cinematic convention with color and mystery.