Munyurangabo
Fifteen years after the genocide, Rwandese teen Munyurangabo and his friend Sangwa take off on a trip to the countryside and into the past. Munyurangabo wants to avenge his parents who were victims of the genocide in their village, and Sangwa wants to go back to the place he left behind, ravaged.