Murder on the Orient Express
After wrapping a case, detective Hercule Poirot anticipates a tranquil journey on the Orient Express. However, a murder of an unpopular billionaire occurs on board, making everyone a suspect. Poirot utilizes an avalanche to his advantage and uncovers revenge motives among passengers.
All aboard, as the great Sidney Lumet re-routes briefly into the murder mystery genre. This sumptuous adaptation of Agatha Christie’s detective novel stars Albert Finney as the indomitable Hercule Poirot, and an ensemble cast to die for—Lauren Bacall, Sean Connery, Anthony Perkins & Ingrid Bergman!