Musa
One day, director Zeki Demirkubuz stumbles upon a pirate film seller and sees that his own films are also being sold. Demirkubuz will make an offer to Musa that can change his life.
In Serhat Karaaslan’s tender love letter to cinema, an imaginary confrontation between Turkish auteur Zeki Demirkubuz and a street vendor turns into a reflection on filmmaking and the city. A minimalistic short film with a keen eye for the details of precarious lives on the outskirts of Istanbul.