After yet another bitter row, Maria finds herself staying in a hotel overlooking the apartment she shares with husband Richard. As she debates what to do next, the ghosts of past lovers begin to fill the room, forcing Maria to confront her romantic triumphs and failures.
Christophe Honoré’s musical marital chamber drama marries moments of screwball comedy with darker erotic suggestions to explore the fantasies of a failing couple. Set against the romance of Paris and starring Chiara Mastroianni, On a Magical Night seduces with conversations on love and desire.