My Best Fiend
In this personal documentary, the director recalls the highs, the lows and the heated quarrels that marked his relationship with Kinski, returning to the very apartment in Munich where they first met and revisiting all the places where they made their films.
Werner Herzog perhaps has never made a more personal documentary than this bittersweet portrait of his notorious (and possibly mad?) leading man, Klaus Kinski, the star of his films Aguirre, the Wrath of God, Fitzcarraldo, and Cobra Verde.