My Favourite Fabric
Damascus, Spring 2011. Nahla, 25, is torn between her desire for freedom and the hope of leaving the country thanks to her arranged marriage with Samir, a Syrian expatriate in the USA. But when he chooses her younger sister, Myriam, she gets closer to her new neighbor, the mysterious Ms. Jiji.