Following a celebrated performance piece about creative evolution, Zia Anger turns narrative cinema inside out with this meta-fiction, starring Odessa Young and Devon Ross. Transforming failure into rituals of rebirth, this poignant film captures the zeitgeist and comes straight from the heart.