My Friend from the Park
Liz meets Rosa and baby Clarissa at the park. Rosa appears to be as lonely and helpless as she is, while all the other moms cheerfully celebrate the joys of motherhood. So it’s no surprise that Rosa and Clarissa soon become a growing presence in Liz’s life.
You’ve probably heard of Lucrecia Martel by now, but she’s not the only female voice in Argentine cinema. We’re delighted to introduce Ana Katz, who both directs and co-stars in this witty character study—half low-key thriller, half offbeat comedy—delving into the tribulations of being a mother.