My Skin, Luminous
Originally commissioned by the Mexican Ministry of Education, Nicolás Pereda and Gabino Rodríguez’s hypnotically mysterious, hybrid object unravels and metamorphoses within the walls of a school. This oneiric journey from light to darkness is a gorgeously abstracted tale of childhood and healing.