MYSTERIES OF LISBON
Mysteries of Lisbon’s myriad flashbacks gain a new perspective, as Father Dinis moves to the center of Raúl Ruiz’s narrative labyrinth. Following his arrival in Episode 2, the series finds its villain in the cruel Alberto de Magalhaes, while young love beats an inexorable path toward tragedy.