Mysterious Object at Noon
Here’s where it all began for Apichatpong Weerasethakul, the Thai filmmaker who would soon become a major voice in international cinema. Through a series of vignettes that leap from fiction to experimental documentary, this hallucinatory debut is the product of a bold and singular cinematic vision.