Naked Opera
Marc is talented, intelligent, eloquent and wealthy but has suffered from an incurable illness from childhood. Each weekend he escapes his everyday haute bourgeois life by travelling the world in search of the ultimate “Don Giovanni” performance.
This many-layered fourth-wall-breaking satirical mockumentary (also a retelling or reworking of Don Giovanni!) takes place, at one moment or another, in any number of films-within-films. A weird and well done, oh-so-clever character study.