Naz + Maalik
Hustling through the streets of New York, this breezy debut feature from writer-director Jay Dockendorf unfurls across a single summer’s day. With its newcomer leads making for easy, loose-limbed company, Naz + Maalik weighs the price of tenderness and love against the strictures of expectation.