Neredesin
A farewell portrait built around the late artist Tardu Kuman’s sculptures and the voices that seem to emanate from them. An elegy rendered through sound and form.
In this sculptural elegy, memory takes form in stone and voice. A meditation on presence and absence, Reha Erdem weaves a tender farewell that blurs the line between stillness and spirit.