Nest
A story of three siblings building a tree house together over the course of a year. We experience the beauty and brutality of the seasons, as we follow them through their struggles and moments of joy.
With a year at home with his children suddenly on his hands, Icelandic rising star Hlynur Pálmason forged his own microcosmic utopia with this warm and whimsical short. Exquisitely capturing the changing seasons on 35mm, Nest is a tactile wonder charged with the untamed energy of its young cast.