Never Gonna Snow Again
The Eastern European masseur Zhenia possesses an almost magical gift. Working in a gated community in Poland, he quickly becomes a guru-like figure to his wealthy clients. However, Zhenia’s background remains a mystery—leaving the residents to wonder what secrets he might be carrying with him.
Małgorzata Szumowska is steadily becoming one of the most fascinating voices in contemporary European cinema. Co-directed with Michal Englert, Never Gonna Snow Again is her best yet, a magic realist fable that summons powerful allegorical allusions to the sociopolitical state of modern Poland.