New Life, Inc
A young architect embarks on an ambitious real state development project in Brasilia, convinced that he could actually help transform people’s lives and build a new form of society. But his utopia begins to fall apart when his dreams get in the way of corporate corruption and personal interests.
In New Life, Inc., the dream of owning a house is the starting point from which to explore a broader system based on greed, corruption, and rampant inequality. A sharp commentary on contemporary Brazil and its political apparatus, presented with a refreshing dash of surrealism and satire.