Ni muy muy, ni tan tan, simplemente Tin Tan
The first documentary to make rigorous monitoring of the complex history of this versatile artist. Interviews with family, colleagues , friends, and students of Tin Tan testify in this film, amalgamating analytical, anecdotal, biographical, and aesthetic aspects of the life and work of Tin Tan.