Night Tide
A baby-faced Dennis Hopper makes his lead-role debut in this atmospheric “creature feature” from underground filmmaker Curtis Harrington. Sirens, the sea, and the supernatural swirl in a beatnik B-movie, set in the bohemian environs of 1960s Venice Beach. A cult classic, now restored in HD!