Bacurau, a settlement in rural Brazil, is shaken by its matriarch’s death. But something strange is happening, the water supply has been cut off, and the village has disappeared from satellite maps completely. Under threat from an unknown enemy, Bacurau braces itself for a brutal fight for survival.