No No Sleep
In the wee hours of winter a night train travels through a sleepless city. This is a panorama of a Buddhist monk’s journey through Tokyo at night. He also stops at a bath-house in a capsule hotel, where he makes a brief encounter.
Breaking away from previous installments of his stark, serene Walker series, No No Sleep reacquaints us with the moving body of Lee Kang-sheng’s monk, but shifts its setting to downtown Tokyo. Another luminous expression of Tsai Ming-liang’s increasingly refined filmmaking.