No Other Land
Palestinian activist Basel Adra documents the destruction of his community in Masafer Yatta under Israeli occupation. He forms an unlikely alliance with Israeli journalist Yuval. For years, they fight against mass expulsion—forging a complex bond haunted by the extreme inequality between them.