North Face
Set on the biggest north face in the Alps, Philipp Stölzl’s survival drama captures the dangers of mountaineering with a thrilling sense of documentary realism. Starring Benno Fürmann (Jerichow), the film is also an excavation of political showmanship and propaganda in a Europe on the brink of war.