Norwegian Wood
In late 1960s Tokyo, Toru Watanabe is a student besotted with Naoko. But their love is complicated by the tragic suicide of their best friend years before. When Midori, a girl who is everything that Naoko is not, marches into his life, Watanabe is forced to choose between his past and his future.
Vietnamese-French director Trần Anh Hùng (The Scent of Green Papaya) goes to Japan to adapt one of the most beloved novels of the 20th century. He brought with him Jonny Greenwood’s music and Mark Lee Ping-bin’s gorgeous photography to envelope you in Murakami’s melancholy romance of self-discovery.