Now, at Last!
In Now, At Last!, Ben Rivers investigates what it’s like to live in slow-motion by capturing a day in the life of a sloth. When slowness is a way of living, every daily action, even the most mundane one, becomes amplified, strangely dramatic, and almost monumental—including taking a nap.