Nude on the Moon
A luridly colored, futuristic nudie cutie from the innovative sexploitation director Doris Wishman, Nude on the Moon does exactly what it says on the tin! Who would have thought that the lunar landscape was populated by antenna-wearing nudists, tacky swimming pools, and tropical palm trees?