Occidental
French-Algerian artist Neïl Beloufa’s second feature is a flamboyant spectacle: a mix of thriller, comedy and melodrama overflowing with queer effervescence. Calling Fassbinder to mind, its 70s atmosphere and cult aura render an impossibly eccentric take on Europe’s political unrest and moral decay.